Rák ellenszere 2022

A rák kezelése természetes gyógymódokkal Az étkezés és a gyógygombák is segítségül lehetnek a daganatos betegségek gyógyításában. A rák természetes ellenszere? Igen jól látjátok a 2020-ra ez már nem lehet kérdés, igenis van természetes ellenszere a daganatos megbetegedéseknek! PREVENCIÓ - MEGELŐZÉS 1972-ben elkészítette a nyomelemeket a legjobb arányban tartalmazó oldatát. Először saját magán tesztelte ötvenszeres mennyiségben, majd miután nem bizonyult ártalmasnak, titokban beadta agytumorral küzdő húgának, aki meggyógyult. Ezután visszafordíthatatlanul elterjedt a szóbeszéd, hogy megvan a rák ellenszere A betiltott barackmag mint a rák ellenszere 2020. február 19. 15:05 Izrael öngyilkosságot követ el azáltal, hogy hadat üzen Kínának 2020. február 11. 00:15 Friss fejlemények a mély állam ellen folyó háború kapcsán 2020. április 03. 18:1

A rák természetes ellenszere 2020 - TESTÜNK - Betegségek

Fagyöngy: ezért a karácsony legértékesebb gyógynövénye. #fagyöngy #magas vérnyomás #karacsony #rák ellenszere. 2020.12.22. Régóta kutatják a fagyöngy vérnyomáscsökkentő, rákellenes, immunrendszert stimuláló hatását. A daganatok kezelésében alkalmazható fagyöngyös készítmények már az alternatív medicina. Van ellenszer rák ellen, nem használjuk. Be kell vinni a közbeszédbe a daganatos megbetegedések problémáját, és felhívni a figyelmet arra, hogy mindenkinek van tennivalója a megelőzés terén - mondta az Emberi Erőforrások Minisztériumának (Emmi) egészségügyért felelős államtitkára pénteken Budapesten A kannabinoidok irtják a rákos sejteket és rontják a vérellátásukat, amíg az egészséges sejteket nem érintik. Persze őrült marhaság lenne azt állítani, hogy megvan a rák ellenszere - de végre az amerikai kormány is elismerte, hogy az évtizedeken keresztül démonizált fű nem is annyira az ördögtől való

A tudósok megtalálták a rák vészfékjét. Egy nemzetközi tudóscsoport olyan kulcsfontosságú mechanizmust azonosított, amely képes megállítani a különféle rákfajták gyors növekedését. Az áttörést az emberi szervezet által termelt PP2A enzim teszi lehetővé, amelyet már régóta fontos célpontnak tartanak a rákkutatók NEXUS6 #13 2020.06.30. 01:23 A rák a DNS mutációjának eredménye, ráadásul itt nem egy adott gén, fehérje módosulásáról van szó, hanem legalább 4 funkciót, fehérjét érintőéről. A mutáció véletlenszerű változás a DNS-ben, a rák kialakulása is így véletlenszerű, de mondjuk úgy természetes folyamat, ergo nincs olyan, hogy rák ellenszere, hiszen, mint lentebb.

Megvan a rák ellenszere, mutatjuk mikor kezdődnek a kísérletek! 2020-09-23. Szembenézve egy pandémiával, 1957. Maurice Hilleman mikrobiológus 1957-ben előre látta egy új influenza törzs globális terjedését. Vakcinája több százezer életet mentett meg A betiltott barackmag mint a rák ellenszere? Elzárt gyógymódok, amit a rákbiznisz nem akar hogy kitudódjon 2020. 5. Ez a 13 szupergazdag család uralja a világot: a vagyon 96%át birtokolják! március 10, 2020. 6. Órákig is haldokolhatnak a bika használói - Zacher Gábor borzalmas dolgokat mondott augusztus 20, 2020. 7 A tudomány megtalálta végre a kulcsot a rák legyőzéséhez. Balavány György. Nem követem Szerzőim. 2019. 01. 03. 11:12. A kemoterápia elérte a határait, nem fejlődik tovább. Az immunterápia segítségével viszont fel lehet számolni a daganatot. Tavaly korszakalkotó felfedezések születtek e téren Az oroszok azt állítják, megvan a rák ellenszere Ha a hír igaz, az emberiség egyik legsúlyosabb problémáját oldaná meg, méghozzá éveken belül. access_time 2017. március 3., 16:32 comment 4 hozzászólá 2021: globális kataklizmák és a rák ellenszere - a vak jósnő halála előtt figyelmeztette az emberiséget. 2020 december 21 lehet a világvége pontos dátuma? Már a csapból is az folyik, hogy közeleg 2020 december 21-e, amikor. megosztások. Friss és meleg

100 éve született a Béres Csepp atyja, aki ugyan a rák

A világ aranya és az illuminátusok: avagy a nyomoron

Rák, koleszterin, fogfájás, ízületi gyulladás, megfázás és még sok más betegség ellenszere a fahéj! Megmutatjuk hogy alkalmazd gyógyszerként! Mazsi 2019-04-12 2019-04-1 Orosházi kutató tett újabb lépéseket a rák ellenszere felé (videó) Lázár Dezső - 2016-02-13 Horváth Péter kutatócsoportjának eredményeire sokan felkapták a fejüket 2020. február 5. szerda - 13:25 A kínai Changjiang napilap keddi beszámolója szerint a Csöcsiang Egyetem kutatói előállítottak két olyan szert is, ami hatékony a koronavírus ellen. Valószínű, hogy megvan a koronavírus hatásos ellenszere Megvan a rák ellenszere? 2018. feb. 02. Egereken végzett immunkísérletek segítségével megtalálták a rák ellenszerét a Stanford egyetem kutatói. A gyógyszer két immunstimuláló szerből áll, melyek úgy fejtik ki hatásukat a T-sejtekre, hogy közben nem terhelik a beteg szervezetét - írja a hirado.hu A 2020-as évet egy Teliholddal és holdfogyatkozással kezdtük a Rák 20-ik fokán, amelyet az északi csomópont támogatott a Rák 8:26 fokán, és most szintén egy Teliholddal zárjuk az évet a Rák 8:53 fokán. A Telihold fontos holdfázis, most a Nap párbeszédbe kerül a Holddal, és lefordítják nekünk a csillagok üzenetét. A Telihold a szüret ideje, [

Online Táltos - 2020-02-1

A vak bolgár jósnő 2021-re írt jóslata szerint óriási paradigma és szemléletváltás következhet be az emberiség egészében. Véget ér a rák kora, és súlyos kataklizmák fogják porig rombolni a Földet 9 nov. 2020 2622 0 Comment Miracle Drink a rák ellenszere Kategória: Gyógyszer helyett. Bővebben... Rák kialakulásának lelki háttere Kategória: Rák - Rosszindulatú daganat. Bővebben... Egy hatás, ami 10.000-szer erősebb, mint a kemoterápia Kategória:. A túlélési lehetőségeket a következő számok illusztrálják. 1992-ben a rákos betegek 20 százaléka gyógyult meg. 2010-re ez a szám 35 százalékra emelkedett, és 2020-ra azt prognosztizálják, hogy a rákbetegek 38 százaléka nem a ráktól, hanem más betegségtől hal majd meg Tudomány 2020.04.14, 09:43. Dr. Szlávik János elárulta mikorra várható a koronavírus ellenszere - Videó Sikeresnek bizonyult egereken a rák elleni vakcina. A Stanford egyetem kutatói azt mondják, még idén szeretnék embereken is kipróbálni, elsősorban limfómás, azaz nyirokrákos betegeken.. A kalcium a test sok létfontosságú funkcióját irányítja, a kalciumháztartás zavara azonban akár rákot is okozhat. Egy nemzetközi kutatócsoportnak most megjelent tanulmánya szerint a káros elváltozásokért az Orai1 nevű kalciumcsatornában végbemenő változások felelősek

3. A rák ellenszere a lúgosítás. A rákos sejtek elszaporodásának a a megelőzéséhez sötét színű gyümölcsöket kell fogyasztani, amiben sok az antioxidáns, tehát olyan, hogy fekete szilva, fekete szőlő, mazsola, fekete szeder. Fontos a sok C-vitamin, amit elsősorban gyümölcsből, zöldségből nyerhetünk ki 2020. augusztus 05. Már a dinoszauruszok is szenvedhettek rákban Egy gyógyszercég szerint egy éven belül lehet ellenszere a ráknak . Az izraeli Accelerated Evolution Biotechnologies (AEBi) gyógyszervállalat azt állítja, egy éven belül kész lesz az a gyógyszer, ami teljesen meggyógyítja a rákot. Még nem fordul elég.

Valóban a telomeráz enzim inaktivitásának elérése a rákos sejtekben lenne a rák ellenszere? Figyelt kérdés. Van egy biológus haverom, aki tumorbiológiával foglalkozik, Ő azt mondta hogy szerinte ez lenne a megoldás a rák ellen, ha a el tudnánk érni, hogy a telomeráz enzim ne működjön a daganatos sejtekben, ugyanis ez az. Szerelmi horoszkóp 2020. február 1-29. A harmadik és az ötödik sorsterülete foglaltsága miatt bőven van esélye új kapcsolatok kialakítására. A Plútó nagyon kedvező fényszögben áll a Vénusszal, melyet a Szaturnusz is támogat 2020.nov.25/14:46. Az ukrán egészségügyi tárcánál kommentálták a kilencedikes osztályos kémia tankönyvben megjelent és botrányt kavart állítást, amely szerint a rák elleni eredményesen használható gyógyszer a szódabikarbóna, írja a bykvu.com. A minisztériumi vélemény szerint a tananyagban megjelent állítás. Reménykedjünk - Pécsett megtörtént a csoda - megvolna a rák univerzális ellenszere - Dr. Kulcsár Gyula felfedezése by Szántó István 2017.09.18. 0 Hozzászólások 0 Megtekintés58

Gyömbér: hatékonyabb a kemónál is? Egyes kutatások szerint

2021.07.27. - Explore Bálintné Csemer's board Arckezelés on Pinterest. See more ideas about arckezelés, állam, természetes kezelés Elképesztő áttörés: nem elképzelhetetlen, hogy a 17 éves magyar fiú megtalálta a rák ellenszerét 2021.04.25. Reflektor Online 0 Comments 17 éves , kutatás , kutató , Pannonhalmi Bencés Gimnázium , rák ellenszere , RTL Híradó , Seitz Erik , Semmelwei Szulforafán - a rák természetes ellenszere. 2015-02-02. Szerző Naturhírek; 1375. Van a brokkolicsírában egy hatóanyag, ami több közelmúltban végzett vizsgálat szerint nem csak védelmet jelent a legtöbb ráktípussal szemben, de már kifejlett daganatok kezelésében is eredményesen alkalmazható

Most valóban megtalálták a rák ellenszerét! - Infostart

Laetril, B17-vitamin vagy barackmag a rák ellenszere. 2012-12-20. Az amigdalin bejut, a rákos sejt felbontja és szembe találkozik a két maradékkal, amik közül akár az egyik is a rákos sejt halálát okozná. Ez az a trükk, ami miatt az amigdalin csak a rákos sejteket pusztítja, míg a hagyományos kemoterápia egyaránt. 2020-05-14 Pistike Egészséges Erotika DRÁGÁM, HÁNY NŐVEL VOLTÁL MÁR ÉLETEDBEN? - (Teljes méretért katt a képre!) A rák ellenszere 2013-06-24 A rák ellenszere bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva (Visited 317 times, 15 visits today

Megtalálták a rák ellenszerét? 10 nap alatt

A sárgabarackmag valóban jó a rák ellen Olyan mesterséges génhálózatot fejlesztettek ki, amely a bőr alá beültetve képes jelezni a rák kialakulásának kockázatát. 2021. július 11., vasárnap Ma Nóra, Lili napja van. Nappali nézet Éjszakai nézet EUR: 355,00 Ft | USD: 300,00 Ft | CHF: 328,00 F Amiről senki nem beszél - Mi lesz a kezeletlenül hagyott betegségekkel a koronavírus alatt és után? - 2021.02.1

Bokor Gábor. 2020-03-21. Egyelőre nem lehet igennel válaszolni a kérdésre, mi lesz a végkifejlet.. Megvan az új típusú koronavírus lehetséges ellenszere - állította Jakob Glanville, egy kaliforniai immunológiai laboratórium alapítója és elnök-vezérigazgatója a Fox televíziónak adott interjújában Dráma, https:, online. Egereken végzett kísérletek vezettek a felismeréshez: a stressz segíti, sőt fel is gyorsítja a rák terjedését a szervezetben. A kutatók szerint a stressz sztrádákká változtatja a nyirokereket a tumorsejtek számára, amelyek ezeken át terjednek szét aztán a szervezetben. Az ausztrál tudósok szerint még csak nem is meglepő a kutatási eredményük: stresszhelyzetben az. Lehet, hogy megvan a rák ellenszere. 2018.02.02. Promenad. Ronald Levy, a Stanford Egyetem onkológiai professzora már 1981-ben is áttörést ért el a rákkutatás területén, mikor monoklonális antitestekkel próbálta legyőzni a rákos sejteket. Az immunterápia kiemelkedő alakja legújabb sikerét két immunstimuláló együttes. Alratmxaaxmtarla 2020 márc. 04. - 15:03:38 10/10 hogy a vége siker. Ma szabadon veheted a Béres Cseppet a patikában, nyilván nem a rák ellenszere, de azt soha nem mondta senki. Egy ember kitartott az elvei, álmai mellett és győzött. Ezt egyetlen nyavalyogó sem veheti el tőle. Válasz. 4/10 Herta Emil. Rák megelőzése: csak ezt kell megtenned, hogy könnyebben elkerüld a rákot! Sokan mégsem figyelnek oda A daganatos megbetegedések megelőzésében és a gyógyulásban is jelentős szerepe van a mozgásnak, sokkal jobb eredményt lehet elérni a gyógyulásban rendszeres mozgással

Fagyöngy: ezért a karácsony legértékesebb gyógynövénye

A rák egy újabb ellenszere Infostart 2006. március 31. 17:23 Létezik bioszalicil, noha az elnevezés ellentmondásosnak tűnik - mondja Frühwald Ferenc a Biokosár ökomagazin felelős szerkesztője - hiszen a szalicil, ahogyan mi nagymamáink lekvárjaiból ismerjük, egy szintetikusan előállított tartósítószer, míg a bio jelző a. 2020. december 11. 18:14. Nem csak a kismamáknak fontos a folsavbevitel. Mire jó a folsav, azaz a B9-vitamin. 2020. november 21. 09:00. Akár már 2 kiló fogyással elkerülheted a cukorbetegséget. A herpesz, a gyomorfekély és a rák ellenszere is lehet a fokhagyma Ritka szívgyulladás is az mRNS-alapú vakcinák mellékhatása fiatal férfiaknál; Kiderült mi okozhatja a hosszú COVID-o A spárga a rák ellen. A spárga rákmegelőző és -gyógyító szerepéről számol be egy neten keringő levél, sok konkrét (-nak mondott) példával illusztrálva a növény hatását. A legendavadász oldalak elismerik, hogy sok értékes anyag van a spárgában, de rákmegelőző hatása orvosilag nem egyértelmű. 2009

A rák ellenszere A rák ellenszere. 2013-06-24 Arachnotron Állati, Funpic A rák ellenszere bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva (Visited 319 times, 16 visits today). PannonHírnök. Hírek, információk a köz- és kulturális életben Men Megvan a rák ellenszere? - magyar tudós a kutatócsoportban. Kalifornia Egyetem Humán Táplálkozástani Központjának kísérletei szerint a zöld tea kivonat elpusztítja a tüdőrákot okozó sejteket, és akár új daganatellenes. A tüdőrák a leggyakoribb és a legnagyobb arányban halállal végződő daganattípus Magyarországon. Megvan a rák ellenszere? Egy új rákterápia teljesen elpusztította a daganatokat. A rák minden nyomát, így a távoli áttéteket is elpusztította az egerekben két immunstimuláns szer, Németh Takács Henrietta. 1 0. 2017. nov. 30. A túl sok kalcium rákot is okozhat. Egereken végzett immunkísérletek segítségével megtalálták a rák ellenszerét a Stanford egyetem kutatói. A gyógyszer két immunstimuláló szerből áll, melyek úgy fejtik ki hatásukat a T-sejtekre, hogy közben nem terhelik a beteg szervezetét - írja a hirado.hu.. Ronald Levy, a Stanford egyetem onkológiai professzora már 1981-ben is áttörést ért el a rákkutatás.

Hozzávalók: A piskótához: 4 db tojás 17 dkg kristálycukor 17 dkg búzaliszt 5 evőkanál víz 1 mokkáskanál sütőpor A krémhez: 25 dkg keksz - háztartási (darált) 270 ml kávé (erős főzet) 15 dkg vaj 15 dkg porcukor 25 g holland kakaópor 50 ml rum - barna A mázhoz: 10 dkg étcsokoládé 5 dkg vaj Elkészítés: A tojásokat szétválasztjuk, külön tálba a fehérjét és a. Lehet, hogy megvan a rák ellenszere Egereken végzett kísérletek segítségével megtalálhatták a rák ellenszerét a Stanford Egyetem kutatói. A gyógyszer két immunstimuláló szerből áll, melyek úgy fejtik ki hatásukat a T sejtekre, hogy közben nem terhelik a beteg szervezetét

Van ellenszer rák ellen, nem használjuk - HáziPatik

A kannabisz megöli a rákos sejteket? - iwk

2. Az eredményeken egyértelműen meglepődtek még az orvosok is. Lehet, hogy a rák ellenszere végig ott volt a szemünk előtt? Most talán tényleg forradalmi változások előtt állunk? Könnyen lehet, hogy a rák ellenszerét a közönséges nátha vírusában kell keresni. A jövő pedig egyértelműen a vírusokkal való harcban rejlik
  3. A Liga összes munkatársának szabadságot adok ki 2020. április 1-től április 17-ig. A Nemzeti Rákellenes Napon - egy huszonhét éves hagyományt felfüggesztve - nem tartunk semmiféle rendezvényt. A Magyar Rákellenes Liga Együtt a rák ellen Lelkisegély és Információs Telefonszolgálata az ügyelők egészségének.
  4. A CBD a rák egyik hatásos ellenszere, ugyanis számos kutatás bíztató eredményeket mutatott ki. A CBD ugyanis tumorellenes hatással rendelkezik, tehát hatékonyan veszi fel a harcot a rákos sejtekkel szemben. A CBD kiváló ebben az esetben is nem csak az emberek, de az állatok számára is a rák elleni harcban
  5. Szerelmi horoszkóp 2020. október 1-31. Kos. Jobb ezért jól megszervezni a randevúkat, mert a jó szexuális élet sokféle bajnak az ellenszere lehet. Rák. A bolygók most konokká és kitartóvá, ugyanakkor nagyon görcsössé tehetik kedvesét. A robbanásig feszülő energiákat mederbe terelendő érdemes talán keményebb.

Video: A tudósok megtalálták a rák vészfékjét - HáziPatik

Ekkorra várható a koronavírus ellenszere! dr rock-2020-03-14. ez az igazság az oltóanyagról, így áll most a laboratóriumi... dr rock-2020-01-30. Ez legerősebb ellenszere és 10 forintba sem kerül! dr rock-2017 Vízöntő, Szűz, Rák, Skorpió... EZO-VILÁG 2021-08-07. Így formáld át az egész tested pár nap alatt! Az. Daganatos betegségek ellenszere. Sajnos Magyarországon a rákos megbetegedések általi halálozások igen gyakoriak. A kulcs a megelőzés. Egészséges életmóddal sokat tehetünk azért, hogy elkerüljük a betegségek kialakulását A Templomosok valódi titka: A Templomos Csepp ® Több mint tíz év kutatás előzte meg a Templomosok Elixirjének modern változatának elkészítését a 800 éves tradicionális Elixir Hierusalem receptje alapján.. Levéltárak, helyszíni kutatások, gyógyfüvek keleti és nyugati szakértői, gyógyszerészek közös munkájának gyümölcse a Templomos Csepp

A betiltott barackmag mint a rák ellenszere - Online Tálto

A benne található fitinsav és magnézium is segíthet a megelőzésben. A fitinsav segít eltávolítani a nehézfémeket a szervezetből, a magnézium pedig igen fontos szerepet játszik a daganatterápiában is. (Ez persze nem jelenti azt, hogy a rák ellenszere lenne, de kiegészítő gyógytáplálékként előnyös hatású.) Bőr és ha BEMUTATKOZÁS 2019-2020. - csillagvirag.qwqw.hu. KÉPEK,IDÉZETEK,VERSEK TERYTŐL. terezakonyha.bloglap.hu. LÁTOGASS MEG A FŐZŐ KONYHÁMBA, AHOL SOK SAJÁT KÉSZÍTÉSŰ RECEPTET TALÁLSZ KÉPEKKEL!!! 73 ÉVES VAGYOK, HÁROM FELNŐTT GYERMEKEM, ÉS TÍZ UNOKÁM..VAN. EGY BETEGEKET KÉPVISELŐ MEGYEI EGYESÜLET. ELNÖKEKÉNT, TESZEM A DOLGOM. A Ganoderma lucidum gyógyhatású gomba - más néven pecsétviaszgomba - a világ számos területén előfordul, keleten a gyógynövények királyának hívják, és már az egyik legősibb kínai gyógyszerkönyv is említi. A ganodermát a hagyományos kínai gyógyászatban a vitalitás megőrzésére használták, ugyanakkor a népi gyógyászatban is előszeretettel alkalmazták a.

Sg.hu - Módosított fehérje segít a rák elle

1. t ízeltlábú állat - ellenszere, amit az is bizonyít, hogy ritkán látni az ollós állatokat parlagfű közvetlen közelében
  2. Rák betegség, Lyme kór, MRSA-betegségek túlélése. Anyák-gyermekek védelme. április 24, 2021 tulelesblog Hozzászólás a(z) BÁTOR Az elrabolt Magyar gyermek Történt Dusnok 2020.01.22. bejegyzéshe
  3. Egynyári üröm: Kínában évezredek óta használt gyógynövény, a malária ellenszere, újabban a rák gyógyításában bizonyult ígéretesnek, mivel artemisinin nevű hatóanyaga igen hatékonyan pusztítja a rákos sejteket, miközben az egészséges sejtek közül csak elenyésző számban szed áldozatokat - kb. 1200 elpusztított.
  4. Megvan a rák ellenszere - robban időről időre a bombasztikus hír, hogy aztán kiderüljön, az egész nem igaz. Most viszont lehet, hogy tényleg találtak valamit. Ha igaz, amit leírtak, akkor az alapelv akár jó is lehet, és működhet a dolog, kíváncsian várom az eredmény

Havi horoszkóp 2020. június 1-30. Gyermekei vagy kedvese lassan az idegeire mennek, ezt jelzi, hogy a Mars-Neptunusz konjunkciója az ötödik sorsterületén halad át. Muszáj lesz valamit kitalálnia, amivel a gyerekeket lekötheti, ha van fiatal nagyszülő a családban, talán ő segíthet, partnerével pedig ne legyen igazságtalan. Molnár János TtgSegpoognadnftsapas, c8s:ouf4ree2d · Mond-e valakinek valamit ez az Élveszületési lap? Ja, hogy nem is hallottatok róla! Érdekes ez a téma!Amikor megszületünk, az orvos ilyen lapot állít ki a csecsemőről, az anya és az apa adataival, ami bizonyítja, hogy a gyermek melyik családba született

Újabb részletek! Megvan a rák ellenszere, ekkor kezdődnek

1. Ironikus, de úgy tűnik, hogy a dohánylevél lesz a rák ellenszere. Erre utalnak a legújabb kutatások. Köztudott, hogy a cigaretta káros az egészségre, nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a dohányfüstnek milyen hatásai vannak - többek között - a tüdőre és a szívre nézve. Ennek ellenére sokan képtelenek lemondani a káros élvezetrő
  2. dig biztos a gyógyulás, ha is felismerik és a legújabb kezeléseket alkalmazzák a páciensnél. De a korai diagnózis életet menthet
  3. iszterelnök máris gratulált az első magyar aranyérmet szállító Szilágyi Áronnak
  4. 2020. január 04., 17:22 Tudomány E heti tudományos lapszemlénk: mérni tudják, mennyi mikroműanyag van a vízben; egy új eljárással gyorsabban, könnyebben és olcsóbban lehet diagnosztizálni a rákos megbetegedéseket; a Notre-Dame-tűz és az ólommérgezés
  5. Az egynyári üröm daganatgátló hatása. Az ősi népgyógyászatban 2000 év óta megtalálható az egynyári üröm. A kínai üröm nevű gyógynövényt a hagyományos kínai orvostudomány már régóta használja a malária gyógyítására és lázcsillapításra. Az 1970-es évekig szinte teljesen feledésbe merült ez a.
  6. Ez a rák és az öregedés ellenszere 2016. november 23., 14:23 ttörés az orvostudományban: tudósok új módszert fejlesztettek ki a DNS-molekulák átírására és a hibás gének kijavítására. Így korábban gyógyíthatatlan betegségeket is le lehet majd győzni, és talán az emberi életkor is meghosszabbítható lesz